Ośrodek Szkolenia Kierowców
|
|
Znaki drogowe
>> przejazdy kolejowe
|
|
|
|
G-1d " słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni "
G-1e " słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni "
G-1f " słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po lewej stronie jezdni " |
informują o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego |
|
|
|
|
G-1c słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po prawej stronie jezdni "
G-1b " słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni "
G-1a " słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni " |
informują o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego |
|
|
|
|
A-9 " przejazd kolejowy z zaporami " ostrzega o przejeździe kolejowym wyposażonym w zapory lub półzapory
|
A-10 " przejazd kolejowy bez zapór " ostrzega o przejeździe nie wyposażonym w zapory, ani w półzapory |
|
|
|
|
" słupek z trzema kreskami "
jest umieszczany pod znakiem A-9 lub A-10 |
|
|
|
|
" słupek z dwiema kreskami "
jest umieszczany na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu |
|
|
|
|
" słupek z jedną kreską "
jest umieszczany na 1/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu |
|
|
|
|
" sieć pod napięciem "
oznacza, że nad przejazdem kolejowym zawieszona jest sieć trakcyjna pod napięciem |
|
|
|
|
G-3 " krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym jednotorowym " G-4 " krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym "wyznaczają miejsce zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym bez zapór lub bez półzapór
znaki te informują, że na przejeździe występuje odpowiednio jeden lub więcej torów |
|
|
Testy na prawo jazdy
WEJDŹ
|
|