Ośrodek
Szkolenia
Kierowców
     Kursy
Znaki drogowe   >>  przejazdy kolejowe
G-1d " słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni "

G-1e " słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni "

G-1f " słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po lewej stronie jezdni "

informują o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego
G-1c  słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po prawej stronie jezdni "

G-1b " słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni "

G-1a " słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni "

informują o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego
A-9 " przejazd kolejowy z zaporami "
ostrzega o przejeździe kolejowym wyposażonym w zapory lub półzapory

A-10 " przejazd kolejowy bez zapór "
ostrzega o przejeździe nie wyposażonym w zapory, ani w półzapory

" słupek z trzema kreskami "

jest umieszczany pod znakiem A-9 lub A-10

" słupek z dwiema kreskami "

jest umieszczany na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu

" słupek z jedną kreską "

jest umieszczany na 1/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu

" sieć pod napięciem "

oznacza, że nad przejazdem kolejowym zawieszona jest sieć trakcyjna pod napięciem
G-3 " krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym jednotorowym "
G-4 " krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym "

wyznaczają miejsce zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym bez zapór lub bez półzapór

znaki te informują, że na przejeździe występuje odpowiednio jeden lub więcej torów


ZNAKI
DROGOWE

znaki ostrzegawcze

znaki zakazu

znaki nakazu

sygnały świetlne

znaki poziome

przejazdy kolejowe

znaki informacyjne


KODEKS
DROGOWY

punkty karne

prawo o
ruchu drogowym



RONDA
SKRZYŻOWANIA
KRAKOWSKIE

skrzyżowania o ruchu okrężnym

skrzyżowania


Testy na prawo jazdy

WEJDŹ

do góry
© 1998 – 2009 Art Mot webmaster